ENVIAMENTS

Per als enviaments a Espanya peninsular :

  • Les comandes inferiors a 50 euros tenen un cost de 3.00 euros de despeses d’enviament.
  • Les comandes superiors a 50 euros tenen un cost d’enviament gratuït.
  • Les comandes que es recullin a les nostres botigues tenen un cost d’enviament gratuït.

Els costos per als enviaments fora d’Espanya peninsular estan sota revisió.

El termini d’entrega per a un enviament a domicili pot variar entre 24, 48 o 72 hores.

Recollida a botiga: El termini d’entrega serà automàticament posterior a la compra del producte. És a dir, un cop comprat el producte, podeu passar a recollir-lo immediatament, en horari d’obertura.

Després de realitzar una comanda, rebràs un mail de confirmació. Posteriorment, t’enviarem un correu electrònic de confirmació d’enviament quan la teva comanda surti de la nostra botiga i l’agència de transport t’avisarà per a informar-te de l’estat del lliurament, que intentaran fer en la data indicada en el missatge, si no fos possible, el transportista deixa un avís amb les dades de la localització on podràs recollir l’enviament o bé es posaran en contacte amb tu mitjançant el número de telèfon que vas deixar en fer la comanda.

De totes maneres, tindràs l’opció de consultar la situació i previsió de lliurament de la teva comanda, dins el teu perfil>comandes.

Pots rebre la teva comanda a l’adreça que desitgis (un domicili, la teva feina… Però mai a un apartat de Correus).

També pots optar pel servei d’entrega a botigues BASTIDA PEUETS.

Per a més informació, actualment només es pot rebre un enviament a Espanya peninsular.

El país de lliurament sempre ha de coincidir amb el país de compra.

INFORMACIÓ

Les compres a la pàgina web de BASTIDA PEUETS es poden realitzar des de l’Espanya peninsular.

NO. Les fotografies es realitzen amb elevades qualitats d’imatge, amb la finalitat de reflectir els detalls dels productes exposats, tot i això, es podrien trobar diferències en algunes tonalitats de colors que han estat distornisionades en aquest procés.

Podràs trobar el formulari de contacte en aquest link (Botó verd CONTACTA’NS) :

Contact Us 2

Podràs realitzar el pagament de la teva compra amb targeta bancària. Actualmentm, estem treballant per habilitat la opció de pagament via Paypal.

  • Seguretat en el pagament

Les dades es transmeten de forma encriptada SSL. La plataforma REDSYS s’encarrega de la mateixa gestió.

Després de verificar la seva targeta, el sistema contactarà amb el banc que l’ha emès perquè el comprador autoritzi la compra.

Quan el banc confirmi la identitat, s’efectuarà el càrrec a la targeta. En cas contrari, la comanda serà cancel·lada.

Pots trobar la política de privacitat de BASTIDA PEUETS en aquest link :

Privacy Policy

COMPTE

Per crear un compte clica al menú superior, “LOGIN / REGISTER” i posteriorment, “CREATE AN ACCOUNT”. Inscriu les teves dades al registre per a donar-te d’alta i accepta, accediràs directament al teu compte.

Un correu electrònic de benvinguda et facilitarà la contrasenya.

No necessites un compte per comprar, tot i que, és recomanable. Ja que dins del teu compte, podràs veure totes les comandes.

La cistella simbolitza un llistat amb tots els productes de la teva comanda.

  • Com afegim productes a la cistella?

Un cop triat el producte i la seva talla, has de prémer el botó “Afegeix a la cistella” perquè l’article entri a formar part de la teva comanda.

De la mateixa manera, es poden eliminar productes de la cistella. Des de la cistella podràs eliminar els productes que no desitgis. Un cop tramitada i pagada la comanda no es podrà eliminar cap producte.

Un cop finalitzada la teva cistella hauràs de clicar “Finalitzar compra“, accediràs a la Confirmació de la Comanda.

Un cop allà omple els camps necessàris i clica “Realitzar comanda

Si has creat un compte per realitzar les comandes, les podràs trobar en la secció COMANDES.

DEVOLUCIONS

No. Un cop tramitada i pagada la comanda no podràs eliminar cap producte.

Tots els productes es revisen abans de ser enviats, tot i això, si excepcionalment reps un article amb alguna tara o defecte de producció posa’t en contacte amb nosaltres mitjançant correu a shop@bastida.cat o el nostre formulari de contacte :

Contact Us 2

  • Botiga

Els articles comprats es poden canviar a qualsevol de les nostres botigues, sempre que no hagin estat usats, estiguin en perfecte estat, disposem d’estoc a la botiga i mantenint el mateix preu que tenien en el moment de la compra.

  • Domicili

Si vols canviar un article des d’un domicili, hauràs de sol·licitar una devolució i fer una nova compra online.

Per sol·licitar una devolució, ens podeu contactar mitjançant el correu electrònic shop@bastida.cat o el nostre formulari de contacte :

Contact Us 2

El termini de canvis és de 15 dies des de la data d’enviament del correu de confirmació de compra. Exceptuant en els casos de problemes d’enviaments.

Es poden tornar els articles comprats, sempre que no hagin estat usats, estiguin en perfecte estat i en el seu embalatge original.

Bastida es reserva el dret de rebutjar devolucions comunicades o enviades fora del termini especificat o d’articles que no estiguin en les mateixes condicions en què van ser rebuts.

  • Botiga

La manera més fàcil de tornar un article és fer-ho en una de les nostres botigues. Hauràs de presentar el correu de confirmació de compra per realitzar aquesta gestió, ja sigui impres o bé ensenyant-lo en qualsevol dispositiu mòbil.

  • Domicili

Pots sol.licitar una devolució a través del formulari de contacte o el correo electrònic shop@bastida.cat.

Després de verificar les teves dades, enviarem un transportista a recollir el paquet en les properes 24 hores (sempre que sigui possible). Un cop rebuda i aprovada la devolució, rebràs l’import de la sabata en un reemborsament realitzat en el mateix mètode de pagament en què va ser efectuada la comanda.